AVS temini için 300 küsür dolar lisans isteniyor. Bunu sağladıkdan sonra scripti üzerine mi entegre edeceksin hocam ? ve nasıl sağlayabiliriz bu konuda da bilgi verirsen sanırım iyi olur.