Konu
r10.Net 'e Yapılan Çirkin Saldırıyı Kınıyorum !
22-07-2009, 03:09:30
#51
SeoEngineer
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ScienceMan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hacı walla bende ona sastım ya
Bu Olaydaki Yogun Heyecanından Dolayı Seni Taraf Olarak Gören Kişiler Oldu Sanırım O Bakımdan.
Tabiri Caizse Kabak Senin Başına Patladı =)