bulents adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hep böyle oluyorda ceza almıyorlar ki maalesef bugün haberlerde dinledim yine bir anne babanın kızları öldürülüyo katile verilen ceza 5 yıl maalsef ülkemizde cezalarımız caydırıcı değil geçmiş olsun tüm r10a
evet hocam o işte beni en çok üzen nokta