Konu
r10.Net 'e Yapılan Çirkin Saldırıyı Kınıyorum !
22-07-2009, 02:55:14
#45
PhiL0sQph3R
insanoğlu çiğ süt emmiştir. hiç bir haksızlık hakkını bulmadan dünyadan ayrılmaz.