bunlar yazıyordu ben bu elemanı buldum bana yönetim panelinin ekran görüntülerini yolladı isterseniz koyayım buraya :S konuyu anlattı bana cocuk ama ne yakınlıgım vardır ne bıseyım sonra r10 hayini ilan etmicekseniz ssleri koyam buraya
bilmem ki ben ilan etmem de diğer arkadasları bilmem