Konu
r10.Net 'e Yapılan Çirkin Saldırıyı Kınıyorum !
22-07-2009, 02:39:42
#27
Venom
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
sonymuzik adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
diyabakırdan olması normal oralı insanları çogu bu tarz şeyleri yapmayı sever hoşlanır allah hepsini belasını versin ******** oglu şerefsizler o....
Terbiyeli ol genelleme yapıyorsun, benim bir çok o bölgeden arkadaşım var.