Konu
r10.Net 'e Yapılan Çirkin Saldırıyı Kınıyorum !
22-07-2009, 02:33:02
#13
phiber optik
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
valla orayada gideriz yeterki bitsin bu rezilliik