Kesinlikle yaptığınız hiç bir şey benim için sorun değil, dilediğiniz gibi davranabilirsiniz bunda beni bağlayan birşey yok. Ben yanlızca yaptığınız hata konusunda gayet medeni bir şekilde uyarıyorum.
Çok rahat bir şekilde alt alta mesaj dizmeden tek mesajda da 30-40 kişiye birden teşekkür edebilirsiniz.
ilgi ve alakanız için teşekkür ederim