ugurerkoca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öncelikle teşekkür ederim yazılan msjlara iyi dileklere v.s teşekkür etmek sorun mu sizin için ? lütfen diyeceğiniz tavsiye öneri isteğiniz varsa P.m yada destek@zirveteknoloji.net msn yada mail ile bildirirseniz sevinirm konuyu kirletmeyelim...
Kesinlikle yaptığınız hiç bir şey benim için sorun değil, dilediğiniz gibi davranabilirsiniz bunda beni bağlayan birşey yok. Ben yanlızca yaptığınız hata konusunda gayet medeni bir şekilde uyarıyorum.

Çok rahat bir şekilde alt alta mesaj dizmeden tek mesajda da 30-40 kişiye birden teşekkür edebilirsiniz.