Hergün yaptıklarım: yüzmeye gitmek, akşam arkadaşları toplayıp batak oynamak sonrasında yürüyüşe gitmek, roman okumak(hayatına hayat katar), evde bilgisayar karşısında yeni çalış taktikleri ve yeni parçalar öğrenmek (gitarla), berbere gidip yarım saat oturmak, nenem dedem gile gidip yarım saat muhabbet etmek, balkona çıkıp gitar çalıp mahalleyi etrafıma toplamak..
2-3 günde 1 yaptıklarım: arkadaşları toplayıp kafeye gidip Nargile ve bira içmek, sonrasında yollarda şarkı söyleyerek ve halay çekerek dolaşmak, sahile gidip ateş yakıp ortam kurup gitar-yanflüt ve bağlama eşlinde şarkı söylemek tadına doyum olmayan muhabbetlere girmek. vesaire bi çok şey sayabilirim. böyle bakınca sosyal bi yaratık olarak görünüyorum ama yine internete gerektiğinden fazla takıldığımı hissediyorum.
interneti dolu zaman olarak sayarsak boş zamanlarımda bunları yapıyorum
bi tavsiye istiyorsan Enstrüman öğren ve çal.