Arkadaşlar 2009'un 2. çeyreği dendi 40 gün sonra 3. çeyreğe gireceğiz nerde kaldı bu sürüm

eskiden hiç olmazsa RC'leri goldları çıkardı artık direk final mi yapacaklar kendi sitelerine bile kurmamışlar acaba sorunlar mı var demekten alıkoyamuyorum kendimi bilen arkadaşlar var mı ne zaman çıkacağını .