GoKKusaGi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
YUZYIL.NET
fiyatını alabılırmıyım

birde konuyu açan arkadas neden satısı yapmıyorda siz yapıyorsunuz. bunuda belirtirmisiniz.?
dostum domain ile ilgili öm gönderdim. Diğer soruyu da daha önce cevaplamıştım ama tekrar söyleyeyim...

O arkadaşımdan domainlerimi satmama yardım etmesini istemiştim, r10'da daha tanınıyor filan diye... o zamanlar benim 1-2 mesajım ancak vardı belki... fakat işi son derece baştan savdığı için ben devam ettirmek durumunda kaldım.

İlk mesja bakarsan zaten bunu net bir şekilde görebilirsin.