YUZYIL.NET
fiyatını alabılırmıyım
birde konuyu açan arkadas neden satısı yapmıyorda siz yapıyorsunuz. bunuda belirtirmisiniz.?
dostum domain ile ilgili öm gönderdim. Diğer soruyu da daha önce cevaplamıştım ama tekrar söyleyeyim...
O arkadaşımdan domainlerimi satmama yardım etmesini istemiştim, r10'da daha tanınıyor filan diye... o zamanlar benim 1-2 mesajım ancak vardı belki... fakat işi son derece baştan savdığı için ben devam ettirmek durumunda kaldım.
İlk mesja bakarsan zaten bunu net bir şekilde görebilirsin.