hayaletimsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Harun sogal. Birde rc off road arabalari oneririm.(hp savage 4.16 l ozellikle) ancak biraz pahalidir
Offroad arabam var zaten Bu hobi biraz pahalı ama hakkını da veriyor..
Hpi Firestorm alacağım yakında, savageyi sevemedim bir türlü.