https://www.r10.net/script-satisi/413...pti-v5-0c.html
odebilisim adli uye w-arez scripti 75 TL ye satmaktadır. Soyledigi ozellikleri ile ayni script 1 ay önce dağıtılmıştır. moderatör arkadasa dağıtıldığı forumu ve kurulu olan tüm siteleri verilir.
Kurallarda söyle diyor ;
"W-arez yada çalıntı script sattığı tespit edilen kullanıcılar forumdan kurallar dahilinde uzaklaştırılacaktır.
-Bir scripti editlemeniz tasarımını değiştirmeniz yada kodlarında değişiklik yapmış olmanız o scriptin size ait olduğunu göstermez.O script yine w-arezdir."
"odebilisim" adli uyenin ceza almasını talep ediyorum. Lütfen boyle girişimlerde bulunup haksız kazanc elde etmeyin.