Konu
Olsa iyi olur dediğiniz eklentiler ??
20-07-2009, 01:07:04
#79
eXspet
post ekranında custom fieldsler olsa, yada bi formu post olarak yollayabilsek süper olur.
ben aradım ama tam aradığım gibi bişey bulamadım