Hocam yükledim ama cidden çok zor oyunmuş. Oynayacaklara önce girişimci seviyesinden başlamalarını öneririm. Zira kapitalistten başlarsanız pek bir şey yapamayabilirsiniz. Ama ben tüyo almak istiyorum oyun hakkında, girişimci olarak campaign başlattım ama ilk hedefe bile ulaşamadım nedense. Her yere market mi yapmam gerek hedef profite ulaşabilmem için?