Konu
Sizce bu yerleşim doğru mudur?
19-07-2009, 23:06:36
#7
kartalpencesi
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
giç bir sorun yok.. devam et arkadaşım.. böyle gayet iyi..