Konu
Linuxa geçmeyi düşünüyorum ama...
19-07-2009, 22:34:08
#22
Avagado
Eray_ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Soru sormadan önce adabınla konuşmasını öğren!
dar görüşlü diyerek direk saldıran sizsiniz. burada adam akıllı birşeyler konuşuyoruz. benim yerdiğim linux, siz değilsiniz. ancak bu şekilde hiçbirşeyin tartışılamayacağı da çok açık ortada..