hocam çok ciddiyim kurma, ubuntu 9.0.4 kurulu bilgisayarımda, vistaya ek olarak, ne mi yapabiliyorsun ubuntu ile: HİÇBİRŞEY
internet dışında o kadar alakasız bir işletim sistemi ki, linux severler kusura bakmasın ama linux sanal bir beyin olmadığı sürece ACİZ ve kendi kumunda oynamaya mahkum..
1-)Windowsta oyunlar DirectX kullanır linuxta ise OpenGL. Oyuncular DirectX'i tercih ediyorsaki(tamamen maddi) bu linuxun suçu değil.
2-)Muhtemelen geçmiş yıllarda kurup incelediniz yabancı gelince uğraşmadınız. Hatta KDE'nin 4.2.4'ü görmediniz bile.
3-)Photoshop linux için değil windows için kullanılır. Photoshop kullanacaksanız windows kullanmanız gerekir. Linuxda ise bu işi Gimp yapar. Keza Adobe içinde Open-Office kullanılır. Open Office MS Officenin tanımadığı birçok uzantıyı bile tanır.
4-) Linux bambaşka bir dünyadır. Windowstaki alışkanlıklarınızı kullanarak linuxu kullanamazsınız. Yeni çıkan programlar hakkında ise siz cracklayıp kullanıyorsunuz linuxda ise o programın yaptığı iş ne ise onun karşılığı olan ve tamamen özgür olan yazılımlar bulunuyor. Mesela Audacious'u biliyor olsaydınız Winamp'a gülerdiniz.
Bu kadar dar görüşlü bir mesaaj okuduğuma inanamıyorum bile.... Kaç kişi kendi isteğiyle Windows kullanıyor.... Neyse bu konuda sonsuza kadar tartışılır... Nasıl olsa ddünyayı kurtarmıyoruz
Bu mesajtan sonra bende Linux'a geçiyorum.