Avagado adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kaliteli oyun yok, kimse şimdi bana linux kütüphanesinde şu var bu var demesin, onların birçoğunu yükledim ve denedim.
dreamweaver8 ve photoshop cs2 dışında adobe çalışmıyor içinde, onlar da zorlamayla çalışıyor.
görsellik denen şeyden zerre kadar nasiplenmemiş, her istediğimiz şey için bir ek dosya daha indirecez, işimiz gücümüz yok ya
yeni çıkan programları takip etme ihtimaliniz yok, yüzde 99 u linux desteği vermiyor
masaüstü düzen ayarları windowstan farklı, tamam anladık da hiç olmazsa daha işe yarar bir hale gelseymiş, kesinlikle kullanışsız.
ha iyi yönleri de var:
hiçbirşey yükleyemediğiniz için çatır çatır çalışıyor, hem de nasıl hızlı !
bilgisayar açılışı çok hızlı, malum yükleyecek ekstra dosya olmayınca !
internet erişimi çok iyi ( zaten tek iyi şeyi bu, başka iş yapmayınca mecbur mozillaya tıklıyorsunuz )
sorusu olan varsa neden kötü olduğunu halen anlatabilirim. bu işletim sistemi sadece sektörel ve devlet dairelerinde kullanılmaya mahkum kalacak, ama olr ya ( inanmıyorum ama ) gerçekten güçlü bir yapıya ulaşır, ah bir de sanal zekaya bulaşır ( ki bence yaparsa linux yapar - parayı nerden bulacak bu destek için açık kaynakla olmaz bu işler ayrı dava ) o zaman tadından yenmez.
1-)Windowsta oyunlar DirectX kullanır linuxta ise OpenGL. Oyuncular DirectX'i tercih ediyorsaki(tamamen maddi) bu linuxun suçu değil.
2-)Muhtemelen geçmiş yıllarda kurup incelediniz yabancı gelince uğraşmadınız. Hatta KDE'nin 4.2.4'ü görmediniz bile.
3-)Photoshop linux için değil windows için kullanılır. Photoshop kullanacaksanız windows kullanmanız gerekir. Linuxda ise bu işi Gimp yapar. Keza Adobe içinde Open-Office kullanılır. Open Office MS Officenin tanımadığı birçok uzantıyı bile tanır.
4-) Linux bambaşka bir dünyadır. Windowstaki alışkanlıklarınızı kullanarak linuxu kullanamazsınız. Yeni çıkan programlar hakkında ise siz cracklayıp kullanıyorsunuz linuxda ise o programın yaptığı iş ne ise onun karşılığı olan ve tamamen özgür olan yazılımlar bulunuyor. Mesela Audacious'u biliyor olsaydınız Winamp'a gülerdiniz.
5-)İnternet tarayıcı için mozillaya mahkum değilsiniz.Opera, Flock, konqueror ve Google Chrome kullanabilirsiniz.
Bu kadar dar görüşlü bir mesaaj okuduğuma inanamıyorum bile.... Kaç kişi kendi isteğiyle Windows kullanıyor.... Neyse bu konuda sonsuza kadar tartışılır... Nasıl olsa ddünyayı kurtarmıyoruz