Avagado adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
inceledim
windows 7 yi geçtim, vista kadar bile başarılı olduğunu düşünmüyorum..
oyun firmaları kar amaçlı çalışırlar, dediğim de bu zaten, para yoksa linux çok zor..
Kar ile alakası nedir ? Oyun şirketleri istese bunu Linux platformunda da yapabilir. Yine oyunları parayla satsınlar. Sorun bu değil ki... Ayrıca Linux'un hiçbir kar amacı yoktur. Hala para para diyorsunuz. Bence biraz Linux nedir ne değildir anlamaya çalışın. Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmuşsunuz. İşletim sistemlerinin gelişimi için yılda ayrılan paydan haberiniz yok sanırım. Bu bile Linux'un izlediği politikanın önemini yansıtıyor. Ayrıca KDE4'ü hangi dağıtımda incelediniz? En azından o masaüstü ortamı için Windows 7 ve vistadaki gibi abartı donanımlara ihtiyaç yok.