Eleştirileriniz mantıklı fakat oyun firmaları veya herhangi bir yazılım firması Linux platformunda çalışabilecek kaynak kodlarını yayınlamadığı sürece burda Linux'un suçu nedir? Görsellik konusuna gelince sanırım siz KDE4'ü incelemediniz.
inceledim
windows 7 yi geçtim, vista kadar bile başarılı olduğunu düşünmüyorum..
oyun firmaları kar amaçlı çalışırlar, dediğim de bu zaten, para yoksa linux çok zor..