Creep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eleştirileriniz mantıklı fakat oyun firmaları veya herhangi bir yazılım firması Linux platformunda çalışabilecek kaynak kodlarını yayınlamadığı sürece burda Linux'un suçu nedir? Görsellik konusuna gelince sanırım siz KDE4'ü incelemediniz.
inceledim

windows 7 yi geçtim, vista kadar bile başarılı olduğunu düşünmüyorum..

oyun firmaları kar amaçlı çalışırlar, dediğim de bu zaten, para yoksa linux çok zor..