Eleştirileriniz mantıklı fakat oyun firmaları veya herhangi bir yazılım firması Linux platformunda çalışabilecek kaynak kodlarını yayınlamadığı sürece burda Linux'un suçu nedir? Görsellik konusuna gelince sanırım siz KDE4'ü incelemediniz.