Konu
Linuxa geçmeyi düşünüyorum ama...
19-07-2009, 02:20:36
#12
Creep
Eleştirileriniz mantıklı fakat oyun firmaları veya herhangi bir yazılım firması Linux platformunda çalışabilecek kaynak kodlarını yayınlamadığı sürece burda Linux'un suçu nedir? Görsellik konusuna gelince sanırım siz KDE4'ü incelemediniz.