Creep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yapamadıklarınızı söyleyebilir misiniz?
kaliteli oyun yok, kimse şimdi bana linux kütüphanesinde şu var bu var demesin, onların birçoğunu yükledim ve denedim.

dreamweaver8 ve photoshop cs2 dışında adobe çalışmıyor içinde, onlar da zorlamayla çalışıyor.

görsellik denen şeyden zerre kadar nasiplenmemiş, her istediğimiz şey için bir ek dosya daha indirecez, işimiz gücümüz yok ya

yeni çıkan programları takip etme ihtimaliniz yok, yüzde 99 u linux desteği vermiyor

masaüstü düzen ayarları windowstan farklı, tamam anladık da hiç olmazsa daha işe yarar bir hale gelseymiş, kesinlikle kullanışsız.

ha iyi yönleri de var:

hiçbirşey yükleyemediğiniz için çatır çatır çalışıyor, hem de nasıl hızlı !
bilgisayar açılışı çok hızlı, malum yükleyecek ekstra dosya olmayınca !
internet erişimi çok iyi ( zaten tek iyi şeyi bu, başka iş yapmayınca mecbur mozillaya tıklıyorsunuz )

sorusu olan varsa neden kötü olduğunu halen anlatabilirim. bu işletim sistemi sadece sektörel ve devlet dairelerinde kullanılmaya mahkum kalacak, ama olr ya ( inanmıyorum ama ) gerçekten güçlü bir yapıya ulaşır, ah bir de sanal zekaya bulaşır ( ki bence yaparsa linux yapar - parayı nerden bulacak bu destek için açık kaynakla olmaz bu işler ayrı dava ) o zaman tadından yenmez.