Kitap okumak diyeceğim de aslında kitap okumak boş vakitlerde yapılan bir şey değildir.Kitap okumak çok önemli bir iştir.Ama milletimizin öyle bi alışkanlığı yok maalesef.Ben strateji veya zeka oyunları , bulmaca gibi şeylerle vakit geçiririm kitap okumadığım zamanlar Ya da bi enstrüman ile uğraşmanızı tavsiye ederim