arkadaşlar rapidden rapide remote upload yapabilmek için r10 daki arkadaşların puanla açıp sattığı hesaplardan alcam.(örn:1 aylık) kendi hesabıma aktardığım dosyalardan da puan kazanmak istiyorum. 1 ay geçince ne olcak bnm pre collector hesabına mı dönüşcek yoqsa uçacak mı? daha önce hiç premimum kullanmadığım için hiç bilgim yok çok basit bi soru olabilir.bilen arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim