evet mozilla hızlı açılsın die her türlü şeyi yapıo aslında burda sorun tarayıcı seçmekte deil webmasterların her türlü tarayıcıya uyumlu çalışmasıdır
daha önce bi arkadaş sölemişti firefox kod hatalarını kendisi düzeltir ama ie nin affı yoktur ve en doğru şekilde gösterir.
bence tarayıcı yarıştırmayı bırakıp hepsine uygun tasarımlar yapmak daha ii olur