turnout TEMASI fakat kendi editlerimle turnout'dan çok farklı bi hal aldı. wp kullandığımıda herkez biliyor. gören anlıyor zaten. yinede uyardığın için teşekkür ederim. (ben zaten o kısımı yazılar için yazmıştım.) bu arada bu tema herkez de yok hele blog dünyasında en iyi blogcuları tanırım kimsede görmedim. kimseninde beni taklit etmesini istemiyorum o yüzden adı sanı geçmedi sitede. zaten indirsede bu hali aldırması hayli zor olur sanırım.

evet manşet kısmını düşünüyorum zaten bugün araştıracağım.