Tamam dediğinizi yaptım, önce düzenle menüsünden convert utf8 daha sonra utf8 bomsuz dedim ve kaydettim. Ama ginede yemedi... Valla kaç gündür bu sorunu halletmeye calıştım ama site benden bıktı ben bu sorunu gidermek için çabalamaktan bıkmadım.