notepad ++ kullan ve üstteki menüden biçim > UTF8 BOMSUZ seç..
Şimdi bilgisayarımdaki index.php dosyasını notepad le açıyorum ve dosyayı utf8 olarak index.htm olarak mı kaydedcem. Lütfen ilk defa bu tarz bi sorunla karşı karşıyayım. Biraz kalın kafalıyım

anlayacam şekilde detaylı anlatırsanız Allah cümleniz razı olsun....
Saygılarımla