Merhaba,

Engellenen siteler hakkında bir sorum var.

Site kapanınca, domaini sitenin ıp adresine yönlendirince sorun çözülmüş olmuyor mu? Cevap evetse,neden kimse yapmıyor? Ya da bu işte bilmediğim birşey mi var