Konu
Linuxa geçmeyi düşünüyorum ama...
18-07-2009, 01:01:06
#6
KenaNeoN
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Sanal sistemime yarın kuracağım.Biraz kurcalayalım..