Konu
Linuxa geçmeyi düşünüyorum ama...
17-07-2009, 21:19:17
#3
KenaNeoN
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bu ubuntunun edubuntu veya diğerlerinden farkı ne ?
Ayrıca mutlaka programları yenilemem mi lazım ?
Özellikle sistem programlarını bulabilir miyim? Emin değilim.
ekran kartı vs..