ubuntu iyidir.Vista gibi 3 programdan fazla program çalıştırmak istedigimizde kısıtlama getirmez:@.Her pc yi açtıgında 15 dakka kasmaz.Sürekli hata vermez.Microsoft sürümlerine çalışan bir çok programın,benzeri yada onun ubuntuya göre çalışanı mutlaka vardır.