r3l3x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biriyle anlaştım diye dönüş yapmadım. Akşama kadar otursam resimleri eklerdim heralde. Sinir oldum valla. Pmni cevaplıyorum kardeş
İş tarafımca alınıp bitirilmiştir. Ödeme bekleniyor.
Teşekkurler.