Hocam birşey sormak istiyorum. sitenin alt kısmına "Biz gerekli saygıyı gösteriyoruz; sizde gösterin. Kaynak'ı unutmayın!" yazmışsınız.

Ama ne tema için nede wp için bir kaynak vermemişsiniz. Bu biraz samimiyetsizlik olmuyor mu. Konuyla alakadar olmadı ama sormak istedim