ach adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çoğu virüs ve keylogger x86 yani 32 bit için yazıldığı için x64 sistemlerde yani 64 bit sistemlerde çalışmazlar Ayrıca tüm profesyonel programların %90'ı 64 bittede çalışır o şekilde uyumlu yapılmışlardır hele ki program-oyun-uygulama 1-2 yıl önce yapıldıysa yeniyse %99 çalıştırır 64 bitte de uyumluluğu vardır.
Teşekkürler

Dün geceden beri 500gb arşivi 64bit yüklü pcde kasperskyle taratıyorum yedeğimi aldım akşam atıcam bu bilgisayarada, hem virus hemde xpnin düşük ram desteği yüzünden güzel olucak +2x2 gb ram de alınca