vakvakamca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende zaten senden bir fiyat bekliyorum pm ile. Lutfen en kisa zamanda istediginiz ucreti pm ile bildiriniz bana.
evet. Konu şablonuna göre açsaydınız daha iyi olurdu.
bende PM bekliyorum.