afatihirkli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
DNS kullanıyorsanız,onu kapatıp bir deneyin.Az önce yurtdışı bağlantılarım olmuyordu.Dnsleri ttnet e çevirdim.Düzeldi.
Teşekkürler hocam işe yaradı... +rep