TTNet kadar rezil bir şirket olamaz ya. Sabah dükkanı açtım 9 gibi bağlantı yok aradım destek hattını arıza kaydı aldırdım saat 9.45 oldu ne gelen var ne giden. Edirne müdürlüğünü aradım adam çıktı onların da sistemlerinde sorun varmış arıza kayıtlarını göremiyorlarmış oturduk bekledik adamların keyfi gelsin diye 10.30'a kadar internetsiz.

Kendiniz düzeltebilirseniz düzeltin diyorlar birde gidip santralleri de biz tamir etçez artık herhalde.