_ottomanempire_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yemin ediyorum sabahtan beri bıktım usandım ya resmen kendi paramızla rezil rüsva oluyoruz. Eşşek yüküyle para veriyoruz ama kağnı hızıyla hizmet alıyoruz. Bağlantım yavaş diye 8mbit'e kadar olan tarifeye geçtim yemin billah bağlantım daha beter oldu. Eskiden sınırsız 1mbit kullanıyordum 102kb gibi bi hızla dosya çekiyordum şimdi 8mbite kadar olana geçtim 52 kb ile dosya çekiyorum.
Bağlantım her 2 dakikada bir gidip geliyor,Sanki sürekli denizde dalga olur ya aynı o şekilde.Arıyorum dolanberli dolanberli konuşuyorlar adamın canını sıkıyorlar yok arıza kaydı almışlar bilmem ne bilmem ne. Ala ala arıza kayıtlarıyla doldu ortalık ama piyasada görünen yok...
en iyi kablo net gözünü sevem kablo netin 10 mbit 15 gb lık kotalı netim var süper hızlı hız hiç düşmüyor 4 aydır kullanıyorum
buyrun




Duygusal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben 1mb ile indiriyorum ama bağlantı sürekli kopuyor.

kopar benim de kopuyordu uydunet geçdim 4 aydır hiç kopmadı