StarBacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk blog,ondan sonra foruma geçiş olsa daha mantıklı olur.Bide şanışerden destek istemeni öneririm.
iyi calısmalar
Arkadasın dedigi gibi Şanışerden destek alırsan daha kolay yükselirsin. Başarılar.