Arkadaşlar bing bence googleden daha iyi 1999 dan beri google var bi sürü hizmeti falan var güzel ama yenilenme falan yapınca sayfa görüntülenmiyor dediği bile oluyor ve bazen özellikleri geceleri yavaşlıyor ama bing tak diye açıyor.
düşündüm bu sadece benim bilgisayarımda mı diye? ama çevremdekilerdede öyle olduğunu gördüm internet cafe de bile öyleydi ve giriş sayfaları google değil bing olmuştu bir mühendis diyordu google 40 yıl içinde bitecek diye bence daha erken bi 20 senede yok olacak gibi görünüyor tabi kendini düzeltirse benim şahsi görüşüm budur.tabi bu olay her zaman olmaz ama bazı meslek dallarında hataya yer yoktur, zaman kaybına yer yoktur google bunu yaratır google adsense ye üye oldum 1 hafta içinde gelcek denen onay maili 1 ay oldu hala yok giriyorum incelenmektedir diyor bu yüzden bing google benim gözümde fark attı.
Saygılarımla...