Haplo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu yüzden neler çektiğimi bir ben bilirim birde Allah
Allah hiçbir webmaster'i ie6 kullanan müşteriler ile imtihan etmesin desem yeridir
Aminnnnnnnnnnnn.