Cartoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu davranışından dolayı +rep Puanını verdim.
Ayrıca avea veya vodafoneden birisine geçmeyi düşünüyordum.
Sizce hangisine geçmem gerekir ?
Avea geçersem ne kazanırım ?
ben kendimde vodafone kullanıyorum.tavsiye ederim.avea geçişte 1.200 dk veriyor.

tutkusenol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ZAten bu işlemler bedava. Hatta bu işlemi yapan şubeler artı prim de alıyor diye biliyorum. Yanlış mıyım?
evet.