Konu
Bedava Vodafone Geçiş Yapıyoruz..
15-07-2009, 13:40:10
#2
tutkusenol
Misafir
ZAten bu işlemler bedava. Hatta bu işlemi yapan şubeler artı prim de alıyor diye biliyorum. Yanlış mıyım?