şu adtech i kaldırın ya yakışmıyor bilim sitesine.
3 aylık gelir screenshotunu sadece ADSENSE olanı yollarmısınız.fiyatta biraz da indirim yaparsanız ilgilenebilirim.

pm bekliyorum