selam arkadaşlar, kendimde yapiyorum ama fazla zamanım yok şu sıralar bir vbulletin temaya ihtiyacım olacak(emo forum için) kaliteli yapan kişiler pm veya Lanet@myself.com adresini ekleyebilirler, teşekkürler.