1.1.x sürümü yaptığım temaların hepsinin menüsünde kwick jscript'ini kullanıyorum hoş duruyor bana göre değişik türlerde de düşünülebilir yeni temalarda Reklam alanı konusunda sorun olacağını zannetmiyorum çünkü boardindex ve indextemplate dışında tüm dosyalar default tan çekiliyor kolayca düzenlenebilir yani .