Temalar fena değil fakat bütün temalarınızda aynı menü şablonunu kullanmışsınız. Birde şunu söylemeden geçemeyeceğim. Smf kullanıcıları Temalarınızda reklam alanı sıkıntısı çekebilir. Başarılar.